Teknik er noget lort…

…specielt når man har med firmaer at gøre som ikke aner hvad de taler om. To eksempler:

1) SONOFON; GPRS er en stor ting, og iøvrigt pisse vigtig når man som jeg skal kunne køre sin butik på den bærbare når jeg er væk hjemmefra, og det burde være super simpelt. Men Nej, ikke hos SONOFON. Da det endelig lykkedes mig at komme igennem på deres kundetelefon – efter de sædvanlige 4-7 omstillinger for deres medarbejdere generelt ikke aner om de supporterer konservesdåser eller mobiltelefoni, kom jeg frem til deres DATA afdeling. Det kunne ikke gå helt galt. På TDC’s side havde jeg set et smart setup, hvor de sender dig en SMS om al opsætning i, og så virker det. Efter 3 emails, yderligere 3 opringninger virker det stadigvæk ikke. De har ikke en fremtid.

2) SCANNET; Min standardshop PRO, http://www.copenhagenposters.com, burde ligeledes være lige ud af landevejen. Men Nej, det er det heller ikke her. Selvom de har ca. 500 shops af denne type virker det ikke. Jeg tror jeg er den første af deres kunder der forsøger at lægge 16000 produkter i deres database. Det virker heller ikke. Carsten, manden der har lavet den impornerende shop, er en fin fyr, men svær at få fat i. Og produktet virker stadigvæk ikke rigtigt #-]

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google photo

Du kommenterer med din Google konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s